Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Ο ηλιος του χειμωνα

Βγηκα με ορεξη να διωξω το παγο.Να σας μπερδεψω και ν'ανακατεψω διαθεσεις.
Τι κι αν το χιονι χορευε χτες;΄Σημερα το σταματησα κι ειπα να τραγουδησω.
Σπανια μ΄εμποδιζουν κι εχουμε πολεμο με τα συννεφα.Σημερα τα καταφερα!                             Πρεπει να ειμαι ενθουσιασμενος!Εχω διπλη γιορτη!
Καταφερνω το χειμωνα να ειμαι τοσο απαραιτητος,τι κι αν το καλοκαιρι ειναι το παιδι μου;
Ετσι οπως αντανακλω στο χιονι,η λαμψη αυτη με συνεπερνει!Τι κι αν γινομαι εχθρος σου;΄
Χωρις εμενα δε μπορεις!
Κι ετσι οπως αγερωχα δεντρα σε προστατευουν,τοσο πεισμωνω!
Ξεκιναω καινουργια μαχη.Ποτε βασιλιας και  ποτε παλιατσος,πριν ερθει ο απογευμα και χαθω!
Φοβαμαι κι εγω τι δυναμη μου ωρες ωρες και σαστιζω!
Σαν ερθει ομως η  καταπτωση και η στοργικη κουραση με περιβαλει,
δρομο επιστροφης παιρνωστο θρονο μου.
Ξεκουραση,αγαλιαση,ηρεμια....καπου θα ξαπωστασουν κι οιαχτιδες μου πισω απο το βουνο.
Δε θελω θλιμμενα βλεμματα!Κοιτα απλα τα χρωματα του δειλινου....
Καλο ξημερωμα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: